Розвиваюче навчання


























РОЗВИТКОВІ  ОНЛАЙН  ІГРИ  ТУТ









Пальчикові ігри




Завдання:
Вчити:
ü слухати і розуміти мову дорослого
ü запам’ятовувати невеликі вірші
ü відповідати на запитання вихователя реченням з двох – трьох слів
ü порівнювати «Колобка» з геометричними фігурами
ü знаходити серед предметів, предмети круглої форми
Активізувати дію пальців рук.
Розвивати:
ü відчуття власних рухів.
ü дрібну моторику рук, мовленнєвих навичок.
ü пам'ять, уяву, вміння відчувати інтонацію,
ü в практичній діяльності – дрібні м'язи рук.
Формувати уміння розкачувати колобки використовуючи солоне тісто
Виховувати:
ü добре ставлення до живої  та неживої природи,
ü  бажання комусь допомогти,
ü радість і бажання грати.
Попередня робота: читання та розповідання казки «Колобок», розучування пальчикової гімнастики, ліплення колобків з пластиліну.
Матеріал:  Зображення героїв до: казки «Колобок», потішки Сорока-білобока»; горщик, ложка, до дидактичної гри: кулька, кегля, кубик, коло, м’яч; доріжки для профілактики плоскостопості, солоне тісто (мулепатат), таця,  круглі цукерки та яблука на гостинець.




Хід заняття.
Вихователь: Добрий день мої малята!
Гарні ваші оченята –
Карі, сині та сіренькі,
Ви для мене всі любенькі!
Привітайтеся з гостями
Вони пограються із нами!
Малята вітаються.
Вихователь: А тепер, коли ми з вами привіталися, сідайте рядком, та поговоримо ладком. Малята, ви любите казки? (Відповіді дітей)
Вихователь: Тоді давайте всі разом покличемо казку до нас у гості:
Казко, казко, йди до нас!
Казко, казко, йди до нас!
Вихователь - казкарка, сідає біля столу на якому стоїть сумний Колобок
Вихователь: Колобочку, а чому ти сумний?
Колобок: Як же мені не сумувати. Я хотів по лісі погуляти, а мене хотіли з’їсти.
Вихователь: Хто ж хотів з’їсти Колобка? (Діти починають перераховувати).
Вихователь починає виставляти названих дітьми героїв – звірят (заєць, вовк, ведмідь, лисичка )
Вихователь: Дітки, а чому звірята хотіли з’їсти Колобка? (Відповіді дітей)
Вихователь: А давайте допоможемо Колобочку та нагодуємо звірят кашею! А допоможе нам Сорока-білобока.
А ось і Сорока – білобока прилетіла, буде нас навчати як кашу варити, а ми будемо робити разом з нею.
Пальчикова гімнастика:
Сорока – білобока,        (розжимають та стискають долоньки)
По припічку ходила, (по розкритій долоньці ходять двома пальчиками іншої руки )
Діткам кашу варила! (помішують одним пальчиком по долоні )
Цукром солодила,     (імітують посипання цукром)
Діток кормила!          (три пальчики імітують дзьоб пташенят )
А потім : Фай – фай – фай!   (швидко стискають долоні)
Полетіла в гай!   (руки ховають за голову)
Сорока відлітає, а вихователь пропонує дітям: Ой, дітки сорока полетіла, а кашки не доварила, що ж будемо робити?  (Відповіді дітей)

Гу – ту - ту – ту –ту         (плескають в долоні)
Варим кашку круту         (стискують кулачки)
Підливаєм молочка         (нахиляють кулачки вбік)
Щоб смачненька була     (погладжують животик)
Вихователь: От молодці, доварили кашку. (Діти годують звірят, імітація годування).
А де ж наш Колобок подівся? Ходімо його пошукаємо!
Д/гра «Знайдіть Колобка».
По групі розкладені кружечок, кулька, м’ячик, кубик. Колобок схований під деревом, його знаходять і порівнюють з геометричними  фігурами.
Вихователь:  Діти, давайте щоб не було Колобочку сумно зліпимо йому багато друзів – колобків. Спочатку зробимо для пальчиків розминку.
Пальчикова гімнастика:
Раз, два, три, чотири,                                  (загинають пальчики)
Колобочка ми зліпили.                                         (ліплять зі зміною положення долоней)
Він кругленький, він гладенький                 (показують коло, пестять свої долоні)
Але зовсім не смачненький!                         (погрожують пальчиком)
Раз підкинемо, два підкинемо,                     (дивляться вгору)
Три впіймаємо, і звіряток  пригощаємо.     (протягують долоні вперед)
Вихователь: Подивіться я замісила  тісто, і ми з вами зараз зліпимо друзів-колобочків. (Діти ліплять і складають  їх на тацю)
Вихователь: 
- А поки будуть випікатися наші колобки ми пограємось та поспіваємо.
Проводиться  пальчикова гімнастика:
Я печу, печу, печу,                  (імітування ліплення колобочків)
Діткам всім по колобку!
Зверху маком притрушу,        (на відкриту долоньку другою рукою роблять притрушування)
В піч гарячу посаджу!             (рух руками в сторону  уявної печі)
Випікайтесь колобки,              (плескання у долоні)
У розтопленій печі,                  (струшування пальчиками неначе обпеклися)
Буду Даню, буду Катю
Колобками пригощати!            (долоньки протягують вперед ніби пригощають)
Вихователь: Вже спеклися наші колобки.

Ти, котись наш, Колобок,
Швидше, швидше до діток,
Щоб гостинчик передати
Ще й усмішку показати!
Вихователь: Діти, Колобок дуже вдячний вам, що ви не дали звірятам його з’їсти, і він хоче пригостити вас круглими цукерками та яблучками. (Діти дякують Колобкові за гостинці)
А тепер Колобок поспішає в свою казку.









1. Різноманітні пальчикові ігри.
Наприклад, дорослий  розказує вірш, а дитина почергово загинає пальці на правій руці, тоді на лівій.

П’ять пальці на руці твоїй
Назвати їх зумій.
Перший палець – боковий –
Називається ВЕЛИКИЙ.

Третій твій палець –
Як раз в середині,
Тому СЕРЕДНІЙ
Назвали його.

Палець другий –
Вказівник старанний, -
Тому називають його
ВКАЗІВНИЙ.

Палець четвертий
Зовуть БЕЗІМЕННИЙ.
Неповороткий він
Та впертий.

Зовсім як в сім’ї ,
Брат наймолодший.
По рахунку він п’ятий,
Звуть його МІЗИНЕЦЬ.
   


























Цікаві ігри с сірниками
Ігри з прищіпками






 

Комментариев нет:

Отправить комментарий

28 травня 2020 р.