Дистанційне навчання з 15.05.20

                                                                  28 травня 2020 .

                          Я пізнаю світ
Тема: " Травень іде, літо за собою веде"


Літературне читання ( ЯПС)

Тема: Урок розвитку мовлення. 
Добір заголовків до тексту

- Сьогодні у нас з тобою цікаві завдання.Уяви, що ти - письменниця.Ти написала оповідання і думаєш, яку назву йому дати.
Щоб навчитися це робити, пропоную потренуватися.
1. Уважно прочитай текст ( якщо треба - кілька разів).

2. Подумай про що головне йде мова в тексті.

3. З трьох поданих заголовків обери той, який  найбільше підходить.

4.Поясни,чому саме йоготи обрала.









Українська мова

Тема: Повторення вивченого.
Іменник. Прикметник. Дієслово.

1. Виконай завдання в зошиті. 
Спочатку прочитай слово, а потім запиши його. Диктуй собі по складах.
2. А тепер спробуй скласти речення з розсипаних слів.Пробуй це робити кілька разів, якщо потрібно.
Запиши одне речення в зошит з пам'яті. Перевір написане.

3. Настю, відгадай, яке тут записані прислів'я.

Ти запитаєш: як? Тут лише малюнки!
Я навчу тебе це робити.

1. Записуй першу букву слова-малюнка в рядок.

2. Перечитай весь записаний рядок. 

3. Розділи його на окремі слова і прочитай.

У тебе вийшло прислів'я!

Як ти його можеш пояснити?

Перевірка: 
"Хто багато читає, той багато знає".
                   Відпочинь, порухайся!
                  

Математика
                                        








           Відпочинь!
27 травня 2020р.

Математика

Тема: Множення і ділення на 100

- Ти вже вмієш множити і ділити на 10 і на 100.
Сьогодні ми будемо тренуватися в розв'язанні таких прикладів.
Бажаю тобі наполегливості в навчанні!













                    Літературне читання
                             


Я пізнаю світ






         Відпочивай до завтра!
25 травня 2020 р.

 Я пізнаю світ

Тема:" Школа - називається так моє життя"
- А тепер тебе чекає подарунок.
Склади пазл і дізнайся, чого чекає кожен школяр

Українська мова

Тема: Повторення вивченого. Іменник. Складання деформованих речень.






                      Літературне читання

Тема: "Цей неповторний  світ книжок..."











ПЕРЕВІРКА





                              Математика

Тема: Множення і ділення на 100


- Ти вже вмієш множити і ділити на 10.
Гадаю, тобі буде не дуже важко навчитися виконувати ці дії з числом 100.
Бажаю тобі наполегливості в навчанні!












 Англійська мова


 22 травня 2020 р.

Літературне читання

Тема: Позакласне читання
Легенда про сокола

-Сьогодні ми познайомимось з легендою про незвичайного птаха - сокола.
Твоє завдання: запам'ятати якогомога більше відомостей про цього птаха.

- Переглянь відео щоб знати, як він виглядає, як себе поводить.






 Математика

Тема: Множення і ділення на 10

-Сьогодні ми будемо вчитися ділити на 10, і повторювати множення на 10.
Будь уважною і старанною.




 







                                                                               

Відпочинь!

Я пізнаю світ

Тема: "До школи з добрим настроєм"

-Зараз, Настю, ми будемо говорити про школу і твій настрій у ній.

Переглянь відео "Чому вчать у школі"
 - Намалюй свою школу. Розкажи , що тобі там подобається, а що тривожить.
На сьогодні - все.
До побачення.

21 травня 2020 р.

Літературне читання (ЯПС)

Тема: Урок розвитку мовлення. 
Добір заголовків до тексту

- Сьогодні у нас з тобою цікаві завдання.Уяви, що ти - письменниця.Ти написала оповідання і думаєш, яку назву йому дати.
Щоб навчитися це робити, пропоную потренуватися.
1. Уважно прочитай текст ( якщо треба - кілька разів).

2. Подумай про що головне йде мова в тексті.

3. З трьох поданих заголовків обери той, який  найбільше підходить.

4.Поясни,чому саме йоготи обрала.




           Відпочинь!

 Математика

Тема: Множення і ділення на 10

- Щоб навчитися ділити на 10,треба повторити множення на 10.
Будь уважною і старанною.




                            







                                     
Відпочинь!

Українська мова

Тема: Діагностувальна робота за 2 клас

- Настю, щоб перевірити свої уміння, пропоную тобі виконати діагностувальну роботу.
Виконуй її в зошиті.
1.Постав на рядку цифру завдання. 

2.Уважно прочитай завдання. 

3. Якщо зрозуміла, що треба робити, запиши на відповідному рядку.

  Бажаю тобі успіхів в роботі!

20 травня 2020 р.


Я пізнаю світ


Тема:"Рослини  в довкіллі. Ліси, сади, парки"

- Сьогодні ми продовжуємо говорити про світ рослин, який нас оточує.
Давай згадаємо минулий урок. Дивлячись на малюнки, спробуй розповісти, чому рослини так важливі для природи.














- Серед рослин велику групу становлять квіти. Пропоную тобі прочитати  цікаву легенду про  одну з них, яка росте у нашому місті. Можливо, ти бачила її на клумбі біля твого будинку. Вона називається мальва.
- А тепер візьми аркуш паперу і намалюй букет своїх улюблених квітів, який би ти хотіла подарувати друзям, рідним.
 Обов'язково збережи свій малюнок.

Відпочинь !
 А для настрою тобі чудова мелодія - "Вальс квітів"



Українська мова

Тема: Повторення вивченого.
Іменник. Прикметник. Дієслово.

1. Виконай завдання в зошиті. 
Спочатку прочитай слово, а потім запиши його. Диктуй собі по складах.
2. А тепер спробуй скласти речення з розсипаних слів.Пробуй це робити кілька разів, якщо потрібно.
Запиши одне речення в зошит з пам'яті. Перевір написане.

3. Настю, відгадай, яке тут записані прислів'я.

Ти запитаєш: як? Тут лише малюнки!
Я навчу тебе це робити.

1. Записуй першу букву слова-малюнка в рядок.

2. Перечитай весь записаний рядок. 

3. Розділи його на окремі слова і прочитай.

У тебе вийшло прислів'я!

Як ти його можеш пояснити?

Перевірка: 
"Хто багато читає, той багато знає".
                   Відпочинь, порухайся!
                  

                              Математика

Тема: Множення на 10. Розв'язування простих задач.

- Переглянь презентацію, за підказками якої, ти навчишся множити на 10.











 
 


- А  вибери за номером собі задачу. 
Прочитай  уважно про що в ній розповідвють. Подумай і розкажи, як ти будеш її розв'язувати.




 - Настав час прощатися, Настю.
                              

Дякую тобі за старання.
До побачення!
 19 травня 2020 р.

Літературне читання

Тема: Я. Стельмах " Про козу"

-Сьогодні ми будемо читати цікаве і веселе оповідання Ярослава Стельмаха "Про козу."

- Пропоную прочитати це оповідання з рідними в родинному колі.
А потім спробуй пройти тест, щоб перевірити, як уважно ти читала.

Як пройти тест?

1. Натисни на посилання


2. Читай уважно запитання і натискай на той кружечок або квадратик, який ти вважаєш правильною відповіддю.

3. Коли ти відповіла на всі запитання, натисни  знизу на слово: "НАДІСЛАТИ".

4. Вгорі є кнопка "ПЕРЕГЛЯНУТИ РЕЗУЛЬТАТ". 
Натисни на неї і побачиш свою оцінку.

Успіхів тобі!

Математика

Тема: Діагностична робота

- Виконай діагностичну роботу в зошиті.

ВІДКРИЙ ДІАГНОСТИЧНУ РОБОТУ


                                                       Я пізнаю світ


Тема:"Рослини  в довкіллі. Ліси, сади, парки"

- Сьогодні ми поговоримо про світ природи, який нас оточує.
Порядок роботи наступний:
а) переглянь  "Тлумачний словничок", щоб зрозуміти різні назви місць, де ростуть дерева.

б) ознайомся з красивою легендою, в якій іде мова про схожі за звучанням, але різні за значенням слова на с. 11-12




- Переглянь презентацію про те, для чого нам потрібні рослини.















18 травня 2020 р.

Я пізнаю світ
Літературне читання

Тема:"Історія дитячої моди"

- Сьогодні, Настю, ти познайомишся з історією дитячої моди. Переглянь презентацію.
Вона багато чого нового тобі розкаже.
















    - Переглянь мультфільм разом з рідними, а потім дай відповіді на запитання.
                                          
1.Чому курча в клітиночку не хотіло товаришувати з іншими курчатами – у цяточку, у квіточку, у смужечку?

2.Чи буде добре, якщо всі будуть однаково одягнені й матимуть однакові зачіски?

3.Чи можна не зважати на позитивні якості людини, яка відрізняється від нас зовнішньо?

4.На що перш за все ми звертаємо увагу при знайомстві з людиною?

5.Чи можна зневажати людину за те, що вона, бажаючи підкреслити власну неповторність, обирає незвичний для нас одяг чи зачіску? Як ставитися до таких людей?

6.Як сприймати людей, які мають неохайний, брудний одяг, не доглядають своє волосся і нігті, нехтують правилами гігієни?

7.Чи можна поважати людину, яка найбільше цінує тільки зовнішність, одяг і прикраси?

                     Українська мова

Тема: Повторення вивченого.



Математика


Тема: Повторення вивченого.



- Сьогодні твоє завдання на уроці розвивати навички розв'язання прикладів.
Будь уважною і старанною.
                            





              
                                                   
                                      
 15 травня 2020 р.
Математика

Тема: Повторення вивченого.


- Сьогодні твоє завдання на уроці показати, чому ти навчилася .
Будь уважною і старанною.

Я пізнаю світ

Тема: " До школи - з добрим настроєм"

- Прослухай пісню Наталії Май "Канікули" і спробуй її вивчити.
                                     
- Якщо не можна роздрукувати малюнки, поясни рідним, які кружечки ти б зафарбувала. Розкажи - чому?

Літературне читання

Тема : Розвиток та удосконалення навичок читання.
В. Сухомлинський "Все в лісі співає"

- Настю, уважно прочитай оповідання і дай відповіді на запитання.
Якщо ти не зможеш відповісти- прочитай текст ще раз.
1.Як називалося оповідання?
2. Про які дерева розповідає письменник?
3.Яку пісню співала 
 ?
3.Яку пісню співав 
 ?


      3.Яку пісню співала 
 ?
4.Яку пісню співала 
 ?

Комментариев нет:

Отправить комментарий

28 травня 2020 р.